PROJECT HIGHLIGHTS

Servicebutton

Pick up point Komen mensen hun bestelling ophalen, dan
worden ze snel geholpen

Oortjes

Motorola oortjes inclusief headset voor groepscommunicatie

“Sinds de servicebutton in gebruik is, heb ik geen wachtklachten meer gehad”

PLUS ter Schure uit Giethoorn gebruikt sinds februari de servicebutton van Comfective. Die
hangt bij het afhaalpunt van de supermarkt. Komen mensen hun bestelling ophalen, dan
worden ze snel geholpen. Supermarktondernemer Willem Ter Schure deelt zijn ervaringen.
PLUS Ter Schure is de enige supermarkt in Giethoorn en heeft een groot assortiment
waaronder eigen gebakken brood en belegde broodjes.

 

Ook heeft PLUS een drogist, slijterij afhaal- en bezorgservice. Om de service richting klanten en het gemak voor medewerkers te vergroten, heeft PLUS Ter Schure de servicebutton en oortjes van Orangewave in gebruik genomen.

Klanttevredenheid
Medewerkers vinden het prettig
Rust op de winkelvloer
Discreet communiceren
0
Servicebuttons
0
Motorola oortjes

“Klanten hoor je enkel als iets niet goed gaat''

De installatie van de servicebutton en oortjes was binnen een dag gebeurd en het gebruik
wees zich vanzelf voor medewerkers. Staat er een klant bij de deur, dan zwaait hij naar de
servicebutton. De medewerkers krijgen via het oortje door dat er een klant bij de deur staat
en kunnen onderling overleggen wie gaat helpen. Ter Schure: “Voorheen ging de bel, die
voorin in de winkel niet te horen was. Daardoor kwam het voor dat klanten te lang moesten
wachten of dat drie medewerkers tegelijk naar de deur liepen. Nu is dat voorbij, wat
medewerkers als prettig ervaren.”

“Klanten hoor je enkel als iets niet goed gaat. Voorheen klaagden ze nog weleens als ze te
lang moesten wachten. Sinds de servicebutton in gebruik is, heb ik geen klachten meer
gehad van klanten die te lang moesten wachten.”

Geef een antwoord

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment