Wij zijn OrangeWave

Producent van innovatieve oplossingen voor retail & hospitality

Wij zijn OrangeWave

Service. Dat is en blijft de kracht van de fysieke winkel. De persoonlijke aandacht, van een vriendelijke en deskundige medewerker. Die de klant naar zijn ideale product begeleidt. En tussendoor advies op maat geeft, of een drankje aanbiedt. De optimale klantbeleving, daar draait het immers om.

Tegelijkertijd wilt u uw personeel zo efficiënt mogelijk inzetten. Zonder op de klantbeleving in te leveren. Want u wilt geen rijen voor de servicebalie. Of dwalende klanten, die na lang zoeken: ‘Mijn collega komt zo bij u’, te horen krijgen. U wilt dat uw klanten snel te woord gestaan worden. Door collega’s met de juiste expertise. 

Maak kennis met SmartVoice een innovatieve communicatieoplossing, waarmee u uw personeel optimaal inzet en in staat stelt om snel op klantvragen te anticiperen.

Bekijk onze projectenWat klanten zeggen

Hulp nodig? Zwaai even.

SmartVoice werkt als volgt: er komt een klant bij de onbemande servicebalie. Daar ziet hij een display met de boodschap: ‘Hulp nodig? Zwaai even.’ Zodra hij zijn hand voor de display houdt, licht deze op en wordt er automatisch een gesproken bericht naar het winkelpersoneel gestuurd. In hun oortjes (portofoons) horen zij: ‘Er staat iemand bij de servicebalie.’ De balieverantwoordelijke reageert direct via de portofoon, zodat de rest van zijn collega’s lekker door kunnen werken. 

Ontwikkeld voor servicegerichte winkels

Deze oplossing is ontwikkeld voor winkels met één of meerdere servicepunten. Dankzij SmartVoice zijn uw medewerkers niet meer aan deze locaties gebonden. Zo is hun inzet maximaal. En de klant? Die wordt snel geholpen, door de juiste medewerker.

Proactieve sensor vergroot klanttevredenheid

Deze oplossing is ook toepasbaar op self-service faciliteiten. Zoals een koffiecorner, een flessen-inleverautomaat of een verse jus d’orange machine. Elk van deze machines dient regelmatig gevuld of geleegd te worden. Gebeurt dit niet op tijd? Dan zorgt dit ervoor dat de klant moet wachten en/of zelf op zoek moet naar een medewerker. Daarom rusten wij uw apparaat uit met een sensor. Die constant meet hoeveel voorraad er nog aanwezig is. Dreigt het apparaat leeg (of juist vol) te raken, dan wordt er een automatisch spraakbericht verstuurd naar de oortjes van uw medewerkers. Zodat zij deze kunnen vullen of legen. Ruim voordat de klant hierom vraagt.

Meer weten?

Vraag onze brochure op of maak een afspraak met onze accountmanager.

WAT KLANTEN ZEGGEN

ONZE OPLOSSINGEN

Servicebuttons

‘Hulp nodig? Zwaai even.’ Zodra hij zijn hand voor de display houdt, licht deze op en wordt er automatisch een gesproken bericht naar het winkelpersoneel gestuurd. In hun oortjes (portofoons) horen zij: ‘Er staat iemand bij de servicebalie.’ De balieverantwoordelijke reageert direct via de portofoon, zodat de rest van zijn collega’s lekker door kunnen werken.

Sensoren

Wij rusten uw apparaten uit met een sensor. Die constant meet hoeveel voorraad er nog aanwezig is. Dreigt het apparaat leeg (of juist vol) te raken, dan wordt er een automatisch spraakbericht verstuurd naar de oortjes van uw medewerkers. Zodat zij deze kunnen vullen of legen. Ruim voordat de klant hierom vraagt.

Koppeling met oortjes

Alle Orangewave oplossingen zijn te koppelen met bestaande oortjes van Motorola, Kenwood & Hytera. Er hoeft dus geen nieuwe infrastructuur aangeschaft te worden.

BEKIJK ONZE LAATSTE PROJECTEN

Jumbo van Andel Epe

Klanten bij de Jumbo Epe ervaren een sterk verbeterde service. De supermarkt is door Orangewave voorzien van een slim en stil communicatiesysteem wat de wachttijd op een medewerker aanzienlijk heeft verkort. Ondernemer Erwin van Andel deelt zijn ervaringen.

Coop Vlaar Oldebroek

Heeft een klant van Coop in Oldebroek hulp van een medewerker nodig, dan hoeft die daar
niet lang op te wachten. Hij vertelt over de ervaring.

Plus ter Schure Giethoorn

“Sinds de servicebutton in gebruik is, heb ik geen wachtklachten meer gehad” De installatie van de servicebutton en oortjes was binnen een dag gebeurd en het gebruik
wees zich vanzelf voor medewerkers.

Meer weten of kosteloos en vrijblijvend testen?

088 0203 222

088 0203 222

Meer weten of kosteloos testen?
Bel ons nu!

Onze specialisten

Ons Proces

  • 1.

  • 2.

Eerste Contact

In het eerste contact geven wij telefonisch of op locatie advies over de mogelijkheden van onze oplossing en denken we graag mee in de uitdagingen van de ondernemer.

Voorinspectie & Planning

Onze monteur komt op locatie om een voorinspectie uit te voeren waarbij gekeken wordt naar stroomtoevoer, de ophangpunten en eventueel locaties voor sensoren.
  • 3.

  • 4.

  • 5.

Offerte en Pilot

De offerte wordt uitgewerkt waarbij de input van de voorinspectie wordt meegenomen. Na akkoord volgt er eventueel nog een pilot.

Oplevering

De oplevering wordt uitgevoerd op een tijdstip die de klant het best past. De installatie wordt uitgevoerd door ervaren monteurs en na oplevering worden alle toepassingen doorgenomen.

Monitoren en onderhoud

Na oplevering monitoren en onderhouden we de oplossing, zodat de klant jaren kan genieten van een veilig werkend systeem.

Laatste nieuws:

CONTACT INFO

Hasselterdijk 20F , 8043PD, Zwolle

088 0203 222

info@orangewave.nl

Maandag - Vrijdag. 8:30 - 17:00

Stuur ons een bericht

Wij beantwoorden graag uw vragen en opmerkingen, laat via onderstaand contactformulier uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig als mogelijk contact op!

Verstuur bericht!